woensdag 23 maart 2011

Wat met de core marketingboodschap?

Eergisteren zag ik op tv de nieuwe commercial van Leo. Ik heb hem voor jullie even gefilmd en je vindt hem hieronder. "Iedereen komt als je Leo roept. Tja, meestal toch".



Oké... Als marketeer heb ik hier toch mijn bedenkingen bij. En misschien ligt het aan mij of mijn bekrompen gedachtegang. Maar Leo werkt er al ik-weet-niet-hoe-lang aan om iedereen te laten komen als je Leo roept.

Maar hier komt niemand verdomme! De boodschap die al sinds de middeleeuwen meegaat, is in één keer verdwenen. Daar moet je toch hardzeer van hebben als marketeer. Of niet?

Coca-cola

Zojuist hoorde ik dan weer op de radio in de auto de nieuwe reclame van Coca Cola: de Coca Cola Zero No Caffeïne.

Komaan!!! Dat is dan cola zonder suiker en zonder caffeïne. Is dat dan water?

Mannekes. Dit moet echt aan mij liggen. Want hier kan ik met mijn verstand niet bij. Heel graag jullie mening.

Geen opmerkingen: