vrijdag 8 augustus 2008

Begin van de olympische spelen

Vandaag beginnen de olympische spelen en de eerste week na de vakantie zit er bijna op. En moe dat ik ben. Normaal heb ik daar geen last van maar deze week had ik echt weinig energie.

Toch weer leuke dingen gedaan. De fotoshoot van dinsdag voor Drisag was zeer geslaagd. En fotografie staat momenteel hoog op mijn lijstje. Ik wil dit nog wel volgen in avondschool maar ik zou eerst mijn rijbewijs c moeten hebben. Anders ben ik weer met teveel tegelijk bezig.

Woensdag fotoshoot bij Heidi thuis en haar jongste dochter Josse. Plezant maar vermoeiend voor die kleine. Toch mag het resultaat er zijn. Weeral een tevreden klant.

Nu een werkweekend en dan volgende week er weer keihard tegenaan.

Misschien straks toch nog een stukje van de olympische spelen meepikken denk ik.

Geen opmerkingen: