woensdag 13 augustus 2008

Passie

Deze week draait voor mij rond passie en motivatie. Na een moeilijke
week na de vakantie, is deze week vol energie. Met volle snelheid en
een enorm drukke agenda krijgen onze projecten stillaan vorm.

Passie! Daar draait het bij mij om. Het gevoel waarmee je elke morgen
uit je bed springt: yes! Werken!

Mezelf blijven pushen en motiveren heb ik deze week een versnelling
hoger gezet. Dit weekend wil ik een bezoek brengen aan het smak in
Gent. Al lang wil ik er naartoe en nu ga ik echt doorbijten want
anders komt het er weer niet van.

Oh ja, ik moet mij ook nog inschrijven voor de praktijklessen voor
rijbewijs C. Dat wil ik halen alvorens een cursus fotografie aan te
gaan. Ik wil weer veel te veel tegelijk. Dat betekent een heel
productieve week.

Toch zal ik even een persoonlijk ontwikkelingsplan moeten opstellen
voor korte termijn. Anders gaat het in het honderd lopen.

Passie is echter datgene wat mij motiveert om onze klanten voort te
helpen. Door passie door te geven en positief gevoel over te brengen,
zorgen we met ons team voor tevreden klanten.

Jongens, dit is moeilijk uit te leggen wat ik eigenlijk wil zeggen.
Dit is te bespreken tussen pot en pint. Wie nodigt mij uit?

1 opmerking:

Carlo van Tichelen zei

wanneer gaan we da pintje drinken ?