donderdag 19 augustus 2010

Een echte held



De held van het kantoor: De IT-verantwoordelijke. En ja hoor, het komt meer voor dan je denkt. De printer werkt niet, ik kan niet meer op facebook, mijn muisje doet raar... En nog veel meer.

Initiatiefnemer Combell gaat deze vergeten helden terug in de kijker zetten. De website www.heldenvanit.be biedt de mogelijkheid om uw held in de bloemen (en in de kijker) te zetten. De winnaar maakt kans op een reis naar Thailand.

Naast het toffe initiatief, trok vooral de video mij aan om te gaan kijken. Perfect de typische dingetjes weergeven waar de IT-held bij helpt. Want de IT-verantwoordelijke moet heel dikwijls onze fouten opkuisen. En dat doet hij in een handomdraai.

De Helden van IT is in ieder geval een leuk concept. Het bureau Markee en 3'Sacrowd realiseerden het geheel en de promofilm. Leuk gedaan.

1 opmerking:

MaT LeesT zei

Ik heb mijn antwoord op de helden van IT als marketeer al lang klaar: "De Helden van marketing" :p - http://marketingnapalm.blogspot.com/2010/09/de-helden-van-marketing.html