donderdag 26 augustus 2010

'Like' it or not...

Een 2-tal weken had ik dit getwitterd. Het was een toffe manier om de 'like' knop van Facebook ook op andere manieren te gaan gebruiken. Maar het gaat veel verder. Het concept blijkt echt aan te slaan en steeds meer evenementen willen sociale media gebruiken in hun communicatie en tijdens het event.

De toekomstige marketeers zullen hier steeds meer en meer op inspelen. Ik voorspel nu al dat elk event in de toekomst ook zijn eigen leven online zal krijgen... in real-time.

Op 12 september mag u van mij (samen met Emma en Marijn) de allereerste Belgische Twitnick verwachten. Een sociaal event dat online begint en online zal eindigen. En tussendoor en tijdens de twitnick, ja hoor, dan zal het ook online zijn leven leiden.

Waarom? Omdat de psyche van de mensen gewoon is veranderd. Voor de jongsten onder ons is het niet meer dan normaal dan een online leven te leiden. Het digitale tijdperk heeft er voor gezorgd dat we vandaag de dag alleen maar vluchtiger, sneller en roekelozer zijn geworden maar daar liggen we niet van wakker. Natuurlijk niet, we hebben niets anders gekend.

Geniet van het Coca-Cola-Village Festival in Israël. Een wereldbedrijf dat hier goed op inspeelt. En de huidige trend voorspelt nu al dat 2/3 van de communicatie over sociale media zal gebeuren tegen eind 2010.

Geen opmerkingen: